تعویض باتری گوشی در کرج

تعویض باتری گوشی در کرج | تعویض باتری آیفون | تعمیرات

همه قطعات سخت افزاری گوشی انرژی خود را از باتری گوشی دریافت می کنند. زمانی که باتری نباشد و یا حتی شارژ نداشته باشد گوشی هیچگونه کارایی نخواهد داشت. به همین دلیل مهمترین بخش گوشی،  باتری آن می باشد. و این موضوع درهمه گوشی ها یکسان می باشد.

پایین آمدن کیفیت باتری گوشی

باتری ها توسط ظرفیتی که دارند شارژ را تا مدتی نگه میدارند که درآن مدت گوشی بدون اتصال به برق کار می کند.

ظرفیت باتری هر گوشی متفاوت میباشد. ظرفیت باتری برخی از گوشی ها دارای ۴۰۰۰ میلی آمپر به صورت ساعتی و برخی دیگر دارای ۳۰۰۰میلی آمپر می باشند.

ظرفیت باتری گوشی توسط نیازهای قطعه های سخت افزاری گوشی مشخص می شود. باتری گوشی ها به صورت لیتیوم یونی و نیز لیتیوم پلیمری می باشند.

این دو نوع باتری از باکیفیت ترین و بهترین باتری های تلفن های همراه می باشند.ایراد این باتری ها این است که ظرفیت آن ها بعد از مدتی که مورد استفاده قرارمی گیرند پایین می آید.

وقتی که ظرفیت باتری تلفن های همراه تغییر کند دیگر مانند روز اول شارژ را نگه نمیدارد و زمان نگه داشتن شارژ به مرور زمان کمتر می شود.

تعویض باتری گوشی

گوشی های قدیمی دارای باتری های جداگانه ای می باشند و زمانی که باتری آن ها خراب شود فرد بدون نیاز به تعمیر کار باتری جدید را خریداری می کند و آن را جایگزین باتری قبلی خود می نماید.

اما طراحی موبایل های امروزه به این صورت است که دستگاه به صورت یک تکه می باشد و در پشت آن باز نمی شود چه برسد که باتری آن جدا شود. زمانی که باتری این نوع گوشی ها از کار می افتند باید حتما به یک تعمیرکار متخصص و با مهارت مراجعه کنید و گوشی خود را به او بسپارید تا آن را مانند روز اول تحویل بگیرید.

این مدل گوشی ها را نمیتوان بههر کسی برای تعمیر و یا تعویض داد زیرا اگر آن شخص تجربه و مهارت لازم را نداشته باشد نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه سبب به وجود آمدن ایرادات جدی تری نیز می شود.

تعویض باتری گوشی آیفون در کرج | تعویض باتری اپل| تعمیرات گوشی

باتری اورجینال

در فرایند تعویض باتری گوشی اورجینال بودن و کپی نبودن باتری جدید بسیار حائز اهمیت می باشد. در بازار دو نوع باتری وجود دارد باتری هایی که کپی هستند و اصل نیستند و همچنین باتری هایی که اورجینال هستند و توسط کمپانی سازنده ی آن برند تولید شده اند. در هنگام خرید باتری حتما به این موضوع دقت کنید. و پیشنهاد ما این است که به خاطر اینکه مبلغ باتری کپی ارزان تر است آن را انتخاب نکنید زیرا پس از مدت اندکی مجددا از کار می افتد و شما دوباره باید مبلغی بابت تعویض باتری گوشی خود پرداخت کنید.

اگر باتری گوشی اصل نباشد به سایر قطعات تلفن همراه آسیب وارد می کند. به این دلیل که وظیفه باتری انتقال انرژی به سایر بخش های سخت افزاری گوشی می باشد که در زمانی که به درستی انرژی را منتقل نکند و در انتقال انرژی نوسان به وجود بیاید کارایی سایر قطعات گوشی مختل می شود.

از چه روشی مطمئن شویم باتری جدید اورجینال می باشد؟

بهترین راه این است که باتری گوشی خود را نزد یک تعمیرات تخصصی موبایل که دارای اعتبار می باشد ببرید و اطمینان حاصل کنید که باتری تقلبی استفاده نمی کنند.

دومین روش این است که خود شما باتری اورجینال را از نمایندگی های فروش برند مورد نظر تهیه کنید. و تعویض آن را به تعمیرکاری که معتبر می باشد و به آن اطمینان دارید بسپارید.

این دو روش تنها راه هایی است که شما می توانید به اصل بودن باتری خود پی ببرید.

تکنیک تیم

تکنیک تیم به تعویض باتری گوشی شما در کرج می پردازد. و برای هر قطعه های که تعویض می کند به شما گارانتی می دهد. تعمیرات تکنیک تیم با اعتبار وتجربه ای که دارد به تعمیرات انواع گوشی های شما می پردازد و در خدمت شما عزیزان است. برای ارتباط با تکنیک تیم با شماره ۰۹۳۵۵۲۷۳۲۹۸تماس حاصل نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 16:19 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود